Search This Blog

Thursday, August 12, 2010

im a SCARLET !

Scarlet? ape tuu? ntah. korg tatao? check aa dictionary!! ponad2 joo mak bpak korg bli kmus english tpi x gne ap kess? podahh! xpela. xpela. smpena bulan yg mulia nii. bek ak gtao scarlet tu apee. scarlet tu wane merah terang! tawu?? yeaa. org Irish bnyk yg rmbut mcm nii. cntikk sgt!! ak un na jgk! tpi kne dye aa. tanak akuu. ta sah smbhyg kang..

oh yaa. scarlet ni un ad mksd yg laen. contoh ble org ckp, be careful with her, shes a scarlett! hahah. scarlet dlm kes ni plak bmksud gadis yg cntik n muda ske mmpermainkan hatii lakyy. emm. ntah npe. tpi rmai org gelar akuu scarlet. ahahah. bia laa. lgi un, ak ske. lg un, bkn ak yg permainkn, spe suh dorg amik ksmpatan ats aku? kan da kne? lalalaa. dah laa. mlas ak na tlis bebanyak. nnt ad org tu akn gosip2. tao la kan, mlut org yg berpuasa ni mne leh shut down. kne bnuh dlu bru diam tros. ahakx!

p/s : scarlet. tecer english ak aja nii. ahahaha. tengkiu tecer!! iloveyou my husbie under the tree ! ^^

xoxo : miss lerman.

Wednesday, August 11, 2010

now i know.

sekarang bru aku thu spe sbenarnye diri kao. mcm gmpang shj. :)

p/s : wehh sial. maaf. tpi, now i know who u really are. just wait for that moment to come . toodles!

xoxo : miss lerman

Monday, August 9, 2010

pleasee. dont leave now! :'(

 


muhamad ilham zariq bin d. yunus zakaria. awakk, if awakk bce nihh. tlong laa. tolong laa berthann. saie ta snggup khilangan kwn mcm awakk. umii kol saie tdiee. maaf.  saye tao sye mmg mnyusahkn, tpi awak ta pena na mara or melentingg. awak saba shj ngn krenah saiee.yee. saie thu awak tanak saie risau. tpi pcye lahh. selain kaka layer n amjaa saie. awk lahh org yg pling penting dlm idup saie. pleasee. tolong lahh bertahan.. saye thu awk mnderita sgt2. tpi jgn lahh smpai saie perlu ngis setiap mlm tkenangkn awak. if awak pergi, spe na tmankn saie nnt? sape na memahami saie lgi? mcm ne saie na bdepan ngn harihari akn dtg? mcm ne sye na kmbali ceria? plss ckp akn ad klahiran smula utk awak. bukn ap, saie btolbtol mmerlukn awk skrg nii.. saie da dpt da diari awak tuu. npe awak smbunyikn? npe? awak tak kesain kt saye k? please, saie akn cube sdye upaye utk kabul kn pmintaan t'akhir awakk. iaitu na tgok sye pkai bju raye kn? okeoke. tpi. tolong lahh bertahan. hukhukk. saie tlis blog ni, dlm keadaan yg brlinangan air matee. awakk, percaye lahh. xde spe akn fhm. ap yg blaku kt saie. hnye awk sorg aje yg thu. hnye awk na kaka layer sje yg phm. hishh. saye ta thu na wtpe daa. maaf kn saie. itu je saye mmpu ckp.

p/s : Ya Allah, sembuhkan lahh sahabatku ya Allah, hamba memohon hanyalah kepadamu ya Allah. hamba redha dengan segala ketentuanmu. kerna hamba yakin, disebalik dugaan ini. terselit satu sinar hikmahNya. aminn. jika boleh. bawalah diriku bersama. kerna hambamu ini tidak mahu sahabatnya keseorangan di alam sana. :'(



xoxo : amanda nurshafeena.

Sunday, August 8, 2010

BEBASKAN GAZAA!!



free the Palestinians!! FUCK OFF you retarded Israelians!! dont you have better work to do than destroying us? I know how you hate US bcoz our religion is da most perfect religion in  dis world!! MORON!! why u cnt accept the fact haa? yea, dont you think the whole world dont know wat u did. maybe the y dont. but im gonna tell everyone bout ur shitty jobs. duhh. cant u leave those innocent Palestinians alone? yyaaa, i felt sorry for yahh. coz in al-Quran said. dat ur religion was the worst. my oh my. how sad. hhaha. ohh. heyy, btw. dont ever under estimate the Islamic nation. those palestinians that u killed, they'll go straight to heaven. and you? ahaha. hell no. ure going straight to HELL!!! one thing i hate tthe most about the united nations.



oh yeahhh. well, truth be told. ure nothing but worst than a dog!! duhh. you're juz said dat ure sympathy with gaza. but did u do somting bout it?? NNNOOOO!!! huhh, i wonder why they call the president of united states r the most powerfull man in da world. coz i dont see anything good in you at all. =.='' ure just worst than a coward. even the mice underground will protect their land from their enemy.. but you? hehh. u juz know how to destroy lives. such a coward!! the rumor about Iran had a nuclear weapon, u wanna make a war?? such a loser!! helloo!! dont u realize dat they're using nuclear energy as their electric source?? duhh. no wonder ure so dumb than the africans.




SAVE THEM!! FUCK THAT RETARDED ZIONIS!! THEY'RE NOTHING BUT A SON OF BITCHES! WAT A PRAT! MY ABHORRENCE TOWARDS YOU ARE WAYYY TO STRONG THAN MY ABHORRENCE TOWARDS THE DEVILS. =.= OH NO  WAIT. YOU N DEVIL, 2 x 5 . oh and. the UNITED NATIONS are some more worst. wont do anyything bout it. such a BASTARD!!

p/s : i dont write in malay coz i know u wont understand. ahaha. fuck off. bye!

xoxo : miss lerman

a sad morning. :'(

selamat pagi. hmm. xde mood. ak sdeh dohh. n of coz xde spe akn phm. tengs utk sgalenye. but y did u hav to go? take me insttead. umm. xde mood. bye.

p/s : Ya Allahh, sembuhkn lahh penyakit sahabat ku ini. jika tidak, bawa lah aku sekali. aku nak ikot dia. di terlalu baik utk pergi sndri. aminn. :'((

xoxo : miss lerman

Saturday, August 7, 2010

mengape engkau bodoh?

yaa, sekembalinya saya disini. pemilik kedua blog ini. kalian sudah lupa akn saya? kasihan. saya menulis entry ini kerna mendapat tahu bahawa amanda nurshafeena kesayangan saya telah menangis disebabkan hal yg lama. sungguh bodoh kah anda? tak reti fikir kah andaa? tahu lahh bahawa anda pernah ada hati dengan dia. terdesak sangat kah andaa? yang lgi satu adaa , kau tak terima , dia sgt memerlukan kao, kao buadd bodoh saja. apa tuu? tetapi bila dia mention tentang gadis lain, anda cemburu tak tentu psal. itu dnamakan tak ad pendirian. maaf. spa mkn cili , dia terasa pedasnya. amanda, dia sudah besar lahh kalian. jgn anggap dia sebagai budak kecil yg tak tahu apaapa. malah, walaupun saya bru kenal dia. tetapi saya dapat merasakan yang dia ada sesuatu yg extreme yg tak dpt djelaskan. yeaa, dia mmg seorg yg bermasalah. jika anda kenal dia. anda tntu tahu tentang keluarga dia yg porak peranda. maafkan lahh dia. tidakkah anda mengerti ? tentulah tidak. kerna anda msih mmpunyai ibu yg setia kpd bapanya. hal dia, biarlah dia selesaikan sendiri. tidakkah kalian sedar akn perubahan dlm dirinya? tentulah tidak. kerna kalian bukanlah seorg kwn yang baik. anda lgsung tidak faham akn keadaan dia. kasihan saya melihatnya. apa2 yg berlaku, saya juga mnjdi tmpat dia mngadu, tmpt dia maki. saya open minded. tidak seperti sesetengah org tuu. kadang2, saya teringin juda utk ke Perak menemani Amanda yg begitu memerlukn kasih yg ssorg. apa yg dia mahu hanyalah perhatian seseorang yg dperlukannya. berilah dia ruang utk berubah sepenuhnya. aku tlah dtg ke perak. dan tlah menemaninya. betapa sayu nya dia apabila dia mnceritakan tentang kehidupan sekolahnya. mengapa hal ini boleh terjadi? mahukah anda, apabila dia meninggalkan anda? dia sedang dalam dilema untuk memilih sama ada untuk tinggal di convet, atau pindah ke Shah Alam, dan bersekolah di sekolah Sri Tenby? atau kalian mahu dia pindah Sabah? tahukah anda betapa murahnya air mata dia? bukan dia seorg yg skit skit nak menangis. tetapii. pernah kah anda lihat dia menangis? tidak bukan? itu kerna dia sering pendamkn persaan nya. dan kepada sayalah tmpat dia meluahkn. mungkin ada di antara kalian yg brsedia mnjadi bahu kpd amanda. dengan itu sya ucapkan terima kasih banyak2. hemm. mungkin ada diantara kalian yg akn bertanyakan : mengapa amanda tidak kapel sahaja dengan saya? tolong jgn salah faham. sebagai kawan amanda, saya hanya dapat mencintai dia lebih daripda seorang teman. walaupun saya agak berada, tetapi, tidak semua orang sempurna bukan? saya mempunyai penyakit yg kalian mungkin tau mungkin tidak pernah dengar. kerna itu lahh saya berharap, apabila saya sudah tiada, temani lah amanda, senyumkan lahh dia. kerana kemurungan dia kebelakangan ini semkin mnjadi2. sekian sahaja coretan dari saya buat kalian. saya harap anda mengerti akan perasaan amanda. biarlah dia selesaikan halnya sendiri. dia sudah besar. kepada teman istimwewa amanda ; ketahuilah, amanda sangat sayangkan anda , saya cemburu melihat anda yang dikasihinya sangat2. saya berharap saya berada di tempat anda. tetapi, kami berdua tahu yang perkara ini takkan berlaku. maafkan saya amanda. saya benar2 menyayangi anda. ketahuilah , masa saya di dunia ini tidak lama. anda sudah dengar tempohnya bukan? yang dberitahu oleh doktor itu? dan andalah orang yang pertama tahu akan hal ini. pabila saya tiada nanti . tolong jaga umi dan ayah saya elok2. seperti kata mereka , kita bernikah sebentar . tetapi anda masih bebas menyayangi dia. maafkan saya amanda, jika saya pergi, simpanlah diari saya. bacalah diari itu setiap malam. segala pemberian saya , simpanlah elok2. lukisan yg saya beri. jangan lah anda buang. simpanlah buat kenangan. halalkan makan dan minum saya.kerna sesungguhnya pasta awak sememangnya menjadi kegemaran kami di keluarga ini. terutama sekali umi. I LOVE YOU AMANDA NURSHAFEENA. I REALLY ADORE YOU . 

sekian : Muhamad Ilham Zariq bin Dato' Yunus Zakaria

Friday, August 6, 2010

lets make a list. (check!)

lets see.

[ x ] broken promises

[ x ]  How you always told him you loved him right after every kiss

 [ x ]You always talked shit about all them other chicks


And now it's obvious that we know who the real bitch is . ahahah. yeahh. seda sikit diri kao sape sebelom kao fitnah aku lagii. okee?

p/s : oh perempuan, tlong laa. trime kaseh sgt2 coz jdi kwn aku. sekarang aku na kao blah dri idup aku. aku tanak. dsbbkn kao. ak khilangan kwn2 yg laen. rmai x ske kao laa. ak x kesa. tpi ak xnk bnde ni tjdii..

xoxo : miss lerman

maaf. itu shj yg dpt ak katakan. :) *mke ta bslah*

ouh.. hemm. yea. juz the sorry word i cn say rite now. coz, ak xtao na ckp pe lgi dah. yes. akuh thu ak bnyk mslah ngn kao. smpai 1 dunia kne trlibat. tu sbb ak blah. malas. bnde yg smemangnye kecik. na dperbesarkn. mcm bodo shj. itu lahh akuu. tpi ak xde un smpai 1 dunia kne involve. engkau tu yg. sememangnye kname shj ak pgi kne gtau ko? ohh. begitu? then, asl lak ko na g mne2 ta gtaw ak? khabarnya ta penting kn? hemm. bgitu juge dgn akuu. ak un ase bnde tu ta pnting utk ko tahu. so mngapa mahu sebok? ak tau, ko rmai kwn2 reporter. aku fhm. n maaf krne mngecewakan kao. tpi. ak bkn lahh lgi sorg  yg  lembut. yea, maybe ade lgi klmbutn dlm diri akuhh. n ak nasihat kn. tlg jgn pijak klmbutan akuhh. coz skali ak mlenting. ko akn hrap ko dpt putarkn blek mse. hemm. aku sememangnye sensitif. tpi ade ak aku ckp? tidak bukan? kt blog ni n diari ak shj lahh ak lepaskn geram. so, anggp jela yg sume da brakhir. ak da ta kesa ap na jdi. tpulang laa. seolah2 ak da xde nafsu ngn kao. ahaha. kelakar! n sorry to say. aku mengaku aku sememangnye jahat. so kao dpersilakan utk kutuk ak. tidak tidak. ak xkn kutuk ko blek. coz ak ade maruah. if kao jtuhkn maruah ak. bia jela. ak x ske tmbh dosa yg melambak nihh. aku bersyukur sgt2 sbb aku ade kwn2 yg supportive. syukur gila2! ngee! n besides, kao ta knal sgt dgn org yg gtao ko sume nii. sekali ak jtuh kn maruah dy. percaye lahh. 1 malaysia takkan terima dy. :)

p/s : im changing day by day. until i found out who i am. but still. im childish as usuall. ngee^^. lef yahh!

xoxo : miss lerman

Wednesday, August 4, 2010

trimass SIXTH SENSE




 YANG SEMPURNAKANKU !!

hahah. mekaseh kpd anda. dea tlah nyanyikn lgu anda kepada saye. ahaha. suke gile. muachh! muachh! muachh!

p/s : MIRUL . ko na gmbr kn? 1 je bole? ahaha. lep yah!

xoxo : miss lerman

Sunday, August 1, 2010

na tahuw taa?

tersebutlah kisahh. seorang gadis yg suci wajah nya. tidak bole disiarkn dlm blog ini. kerna akn mnjatuhkn maruah nya. ahaha. (cdang na ltak, tpi kejam sgt lahh pulak) dia sgt lahh cntik, smpai rmai lelaki tergila-gila kannya. dia juga mmpunyai body shape yg agk cntik. tetapi, mngikut kata2 temanteman saia, disebalik kecantikan nya. tersimpan kegelapan yg  mngalah kn warna hitam dlm hatinya. bkn aku hendak mengata, tetapi, selaku pemilik kedua blog ini, aku berhak menulisnyaa. iyaa. ini bukan feena. tetapi org lain. jgn fikir siapa, kerna kalian xtan tawu. tidak. saya bkn mahu tulis tentang amanda nurshafeena kesayangan saya. tetapi tntang seorang gadis yg kalian mungkin kenal. yaa. di sebalik kecntikannya, tertanam dhatinya 1 sikap yg amat jijik dipandang lelaki. iaitu , suka mengikis. yaa lakilaki di luar sana. berhati-hati lahh pabila kalian bertemu dgn si dia. kerna sekali anda pndang dia, anda mungkin terpana, tpi jgn lahh anda lalai, pandang dia kali yg kedua, kerna dgn ituu, barulah anda lihat akan medusa yg mencari mangsa nya. ramai lelaki yg terkorban disebabkn tipu helahnya yg manja. kepada gadisgadis yg mmbaca. lindungi lahh balak anda, supaya tidak termakan oleh medusa ini. saya merayu, lindungi teman anda dengan pnuh kasih syg. kerna dengan ituu, medusa tidak akan mggu kalian. kepada medusa ; jika kamu mmbaca aritkel ini, sedarlah, jika hanya mmpunyai wajah yg cntik, tidak bermakna perwatakan kamu juga cantik, diriku mengetahui lebih bnyk tntang kamuu berbanding ibu bapamu yg sring memanjakanmu . aku cukup meluat, apabila melihat dirimu dimanjakan. bukan kerna cemburu. tidak sama sekali. tetapi kerna ku lihat akan ada kerosakan dsebalik manja itu. ahahahaha. so. kepada pembaca. adakah anda mahu medusa ini terus berkeliaran seperti anjing betina yg bertopengkan seekor kuda yg sangat cntik? msti tidak bukan? yaa. nasihat saya. jika anda kenal akan medusa ini. maki lahh dia, supaya dia sedar. anda lebih kuat darinya . :)

p/s : jika kalian mahu memaki pemilik blog ini. silakan. kerna pemilik ini sendri tidak tahu siapa saya. kecuali yg terpilih shj, :) so jika saya dpt tahu pemilik blog ini mnangis kersa aritkel dlm blog ini. kepada pembaca sekalian. jgn ingat saya tidak teragak2 untuk membalas nya dengan lebih drastik. :) sekian terima kasih.

xoxo : miss lerman

my telefonnn!!!!!! uuwwwaaahhhh!!!!! :'(

hukhuk. fon dakuu. tertinggl dlm almarii.. hukhuk. sedehhh. ta dpt mcj dy. wwwaaa!! rndu laa bodoo!! cm nii cte dy. pde pgi jumaat tuu. sblm g skola. ak smpan fon dlm almri bku yg ak anggap mcm 'peti besi' bgi akuu. n kunci dy ak smpan dlm pokett. then mse smpai skola. kbtulan ad wat lakonan drama form 4. yg 'Gulp and Gasp' tuu. aku jdi Rose.. hehehe^^ sukesuke! ehemm!! back to the story! lpas tuka bju sume, ak left kunci tu dlm meja. hukhuk. ntah npe laa bodo sgt ak ta pasan, or lupe kot. ak trus blek, tnpe check meja akuu. huwaaa!! smpai je umaa. ak cpt2 nek ats. coz excited na gtaw dy psl ap yg blaku kt skola en.^^ hekhek. korek punya korek poket, x jmpe kunci un. ingtkn dlm purse, so bkak aa purse tgok. XDE! then ak pkir laa pkir.. mne ak letak kunci almari haa? then, tbe2 bunyi 'ttiinnggg!!' dlm kpale ak!! diikuti dgn 1 hntakan yg kuat ats dahi!!! Oh No!!! tertinggal dlm mejaa!!! huwaaaa!!! meraung lahh aku 1 rumah bole pecahh.. bmula la drama dlm umaa. hukhuk... adehh. mcm ne laa bole tertinggal.. =.=

p/s : na insaf dahh. reminder. len kali nyorok fon kt tmpt laen. =.= iloveyou suami bawah pokok! ^^

xoxo : miss lerman