Search This Blog

Sunday, August 1, 2010

na tahuw taa?

tersebutlah kisahh. seorang gadis yg suci wajah nya. tidak bole disiarkn dlm blog ini. kerna akn mnjatuhkn maruah nya. ahaha. (cdang na ltak, tpi kejam sgt lahh pulak) dia sgt lahh cntik, smpai rmai lelaki tergila-gila kannya. dia juga mmpunyai body shape yg agk cntik. tetapi, mngikut kata2 temanteman saia, disebalik kecantikan nya. tersimpan kegelapan yg  mngalah kn warna hitam dlm hatinya. bkn aku hendak mengata, tetapi, selaku pemilik kedua blog ini, aku berhak menulisnyaa. iyaa. ini bukan feena. tetapi org lain. jgn fikir siapa, kerna kalian xtan tawu. tidak. saya bkn mahu tulis tentang amanda nurshafeena kesayangan saya. tetapi tntang seorang gadis yg kalian mungkin kenal. yaa. di sebalik kecntikannya, tertanam dhatinya 1 sikap yg amat jijik dipandang lelaki. iaitu , suka mengikis. yaa lakilaki di luar sana. berhati-hati lahh pabila kalian bertemu dgn si dia. kerna sekali anda pndang dia, anda mungkin terpana, tpi jgn lahh anda lalai, pandang dia kali yg kedua, kerna dgn ituu, barulah anda lihat akan medusa yg mencari mangsa nya. ramai lelaki yg terkorban disebabkn tipu helahnya yg manja. kepada gadisgadis yg mmbaca. lindungi lahh balak anda, supaya tidak termakan oleh medusa ini. saya merayu, lindungi teman anda dengan pnuh kasih syg. kerna dengan ituu, medusa tidak akan mggu kalian. kepada medusa ; jika kamu mmbaca aritkel ini, sedarlah, jika hanya mmpunyai wajah yg cntik, tidak bermakna perwatakan kamu juga cantik, diriku mengetahui lebih bnyk tntang kamuu berbanding ibu bapamu yg sring memanjakanmu . aku cukup meluat, apabila melihat dirimu dimanjakan. bukan kerna cemburu. tidak sama sekali. tetapi kerna ku lihat akan ada kerosakan dsebalik manja itu. ahahahaha. so. kepada pembaca. adakah anda mahu medusa ini terus berkeliaran seperti anjing betina yg bertopengkan seekor kuda yg sangat cntik? msti tidak bukan? yaa. nasihat saya. jika anda kenal akan medusa ini. maki lahh dia, supaya dia sedar. anda lebih kuat darinya . :)

p/s : jika kalian mahu memaki pemilik blog ini. silakan. kerna pemilik ini sendri tidak tahu siapa saya. kecuali yg terpilih shj, :) so jika saya dpt tahu pemilik blog ini mnangis kersa aritkel dlm blog ini. kepada pembaca sekalian. jgn ingat saya tidak teragak2 untuk membalas nya dengan lebih drastik. :) sekian terima kasih.

xoxo : miss lerman

2 comments:

AnneAwny said...

Sp tu kak ? -.-

Feena said...

adee la dikk.. t akak g tawu.